Thursday 12 October 2017

Forex Trading Legal Eller Ulovlig I Pakistan


Liste over land hvor Forex Trading er forbudt. Min vanlige lesere vil vite at jeg har vært fremme ulike online og offline penger-making produkter på denne bloggen for de siste seks årene Dette inkluderer produkter i online valuta trading segment Les vår nybegynnere guide til online Forex trading her også. Jeg hadde også publisert et innlegg på Forex FAQs for å forklare noen få risikoer som kommer med Forex trading som inkluderte lovlighet av det samme og risiko mot belønning aspekter Men jeg tenkte på å skrive dette innlegget på land der Forex trading er helt forbudt ved lov slik at folk er klar over hva de forsøker å gjøre før de registrerer seg med Forex trading sites jeg trodde, jeg har ansvaret for å gjøre det fordi jeg fremdeles markedsfører disse produktene via bannere fordi jeg ikke kan velge dem selektivt for enkelte lande. Forex Trading Banned Countries. According til hva jeg leser på ulike fora og hva jeg har sett fra ulike finansielle svindelregulator nettsteder, er følgende de Liste over land hvor Forex trading er forbudt, les nedenfor for å få klarhet om hva som er ment med forbud. Belarus Bosnia-Hercegovina Britisk Columbia Canada Bulgaria Kina Strenge regler om ikke totalforbud Cuba India Indonesia Elfenbenskysten Iran Liberia Litauen Makedonia Malaysia Montenegro Myanmar Nigeria Nord-Korea Pakistan Quebec Canada Romania Sør-Korea Sri Lanka Nylig avslappet, men ikke bekreftet St Helena Sudan Syria Ukraina Zimbabwe. Ytterligere avklaring på forbud kategorier. Forbudet eller manglende evne til å gjøre Forex trading kan skyldes følgende økonomiske regler. Noen regulatorer forbyr noen form for utenlandske transaksjoner via anti-hvitvasking lover. Kontrollert og regulert forex transaksjoner via fastsatte retningslinjene dette er tilfelle der Forex trading er fortsatt tillatt under visse conditions. Ban på bruk av kredittkort for å finansiere eller trekke innskudd i utenlandsk valuta. Ved bruk av en innenlandsk bankkonto å finansiere utenlandske transaksjoner. Mulighet for å trekke ut fortjeneste fra videre line forex trading enheter til kontoen din. Være anti-terrorisme lover som dempe forex transaksjoner. Dere har hjemmearbeidet først. Når du registrerer deg med online forex trading nettsteder, vil din agent aldri forsikre deg om at det er lovlig i ditt land. I stedet de kan si at det er flere handelsfolk vi har i ditt land. De vil aldri ta noe ansvar for transaksjonene dine fordi onus er på ditt. Herreguler å sjekke landets lover før du tar ytterligere skritt Du kan lande opp i fengsel hvis du kjører etter noen raske penger uten å vite regler og forskrifter. Vær også oppmerksom på at et forbud ikke betyr at du ikke kan få tilgang til et Forex-nettsted. Du vil fortsatt kunne gjøre, men det er din plikt å sjekke om Forex trading er virkelig forbudt ved lov i ditt land. Som et alternativ til å åpne online Forex trading, kan man alltid vurdere mekanismer som valuta fremtidig handel som forklart i et nylig innlegg. Dette er helt lovlige mekanismer i finansloven s av hvert land. Some referanser. Ajith, men du sier forex futures er tillatt å handle i India Du mener å si valutaparene parret med INR som GBP INR, USD INR osv. Vennligst rett meg hvis jeg er feil. Jeg er veldig veldig mye interessert i forex trading business, hva ville være den beste tingen for meg å flytte til land der forex trading er tillatt Og antar at hvis jeg vil bringe tilbake inntektene til hjemlandet så hva er reglene som er involvert Vennligst hjelp en aspirant Indian Trader. Ashvini Ja, bare valuta futures trading er tillatt i India, og det er også bare utvalgte par som USDINR, EURINR, JPYINR etc. Trading i valuta futures eller aksje futures i India er et mye tryggere og lovlig tillatt alternativ i India. Det er et regulert marked som måte. Selvfølgelig innebærer enhver form for handel risiko for din kapital. Forex Gold Trading. Forex Trading i Pakistan. Fordeler for å delta på kurset Dette feltet har en kritisk betydning for finansinstitusjoner, investeringsselskaper og stoc k traders. Understanding av betydning og funksjon av Valutamarkedet Gold market. Stock Traders Investorer kan forbedre sine Fundamental og teknisk analyse ferdigheter. Investerere kan lære å maksimere fortjeneste og utføre penger management. Investment selskaper kan hjelpe sine kunder til bedre investeringsalternativer. Eksporters og importører kan spare valutaport fra markedssvingninger. Lær å opprette og opprettholde en diversifisert investeringsportefølje. Bekreftelsessertifikat vil bli tildelt kursdeltakere. Fordeler for gullhandlere og investorer. Å forstå betydningen og funksjonen til det internasjonale gullmarkedet. Forstå risikoen og fordelene ved å investere i gull i dagens økonomiske scenario. Teknisk og grunnleggende analyse av Gold. How investorer kan redde seg fra tap i Gold fremtidige kontrakter og svingninger. Gjenn som en trygg havn mot papirvaluta. Dette kurset inneholder følgende emner. Innføring av Valutamarkedet. Innføring av gull Market. Factors som påvirker Foreign Exchange Gold Market. Fundamentals Analysis. Economic Indicators. Techniques Strategier for handel i Gold Forex. Foreign Exchange Market. Gold Market. Factors som påvirker Foreign Exchange Gold Market. Fundamentals Analysis. Economic Indicators. Techniques Strategier av trading i Gold Forex. Money Management. How å styre din egen trading portfolio. Technical Analysis. Technical Indicators. Best Valuta for å spare. Money Management. Risk Management. How å administrere din egen trading portfolio. Who bør delta i dette kurset. Treasury Personnel. Stock Brokersmodity Brokers. Asset Management Companies. Insurance Companies. Mutual Funds. Individual Investors. Forex Traders. Gold Traders. Individual Investors. Financial Institutions. Treasury Department. Stock Brokerage Husmodity Brokerage Houses. Insurance Companies. Asset Management Companies. Mutual Funds. Forex Traders. Gold handelsfolk. Forex Trading. shahid777 shahid777 2012-12-08 19 39 32 0500 1.I åpnet en 1500 konto med e xness megler basert i nz nå avtr 1 måned jeg har fortjeneste på 5400 MY Total egenkapital er 5400 fortjeneste 1500 investere egenkapital nå 6900 nå vil jeg gjerne trekke min fortjeneste og beholde den opprinnelige investerte beløpet så jeg ønsker å trekke tilbake 5400 via bank spørsmål er shud jeg forventer en samtale eller besøk frm en regjeringsavdeling som spør meg om hva som helst hvis de sier at de er ulovlige, vil jeg kunne tjene penger på fortjenesten jeg planlegger å avslutte jobben min og fokusere på handel seriøst, jeg vil ha svar fra erfarne forhandlere hvis ditt ansikt er noe problem i denne virksomheten. john2 john2 2012-12-08 19 52 54 0500 2.forex trading er 100 prosent lovlig i alle land, men i Europa og Amerika må du erklære og betale skatt, men i Pakistan er det skattefritt Hvis du velger å trekke seg tilbake i Pakistan velger du en god bank som barclays eller noe ikke det lokale crap jeg pleide å være en full tid trader også, men la meg fortelle deg en ting du aldri kan vinne mer enn 50 av tiden i forex trading avhenger også av verktøyene du bruk jeg anbefaler å holde jobben din og gjør deltid forex trading for minst et år etter at når du er trygg på patters og er ikke følelsesmessig tilatched prøve å være en full tid forex trader thn ta vare ps har vært trading forex siden 2008.Enigma90 Enigma90 2012-12-08 21 30 46 0500 3.I åpnet en 1500 konto med exness megler basert i nz nå avtr 1 måneder jeg har fortjeneste på 5400 MY totalt egenkapital er 5400 fortjeneste 1500 investere egenkapital nå 6900 nå jeg wld liker å trekke min fortjeneste og beholde den opprinnelige investerte mengden så Jeg ønsker å trekke tilbake 5400 via bankspørsmålet, hvis jeg forventer et anrop eller besøk frm en regjeringsavdeling, spør meg om hva som helst hvis de sier at de er ulovlige, vil jeg kunne tjene penger på fortjenesten jeg planlegger å avslutte jobben min og fokusere på å handle seriøst jeg vil ha svar fra erfarne forhandlere hvis ditt ansikt er noe problem i denne virksomheten.5400 fortjeneste i en måned Hvordan klarte du å klare det? Det er utrolig Vennligst del din erfaring, hvis du ikke har noe imot. Takk. BackToCivicFaiez BackToCivicFaiez 2012-12-08 22 05 29 0500 4.

No comments:

Post a Comment