Tuesday 31 October 2017

Forex Action Reaksjon


Handlings - og reaksjonslinjer. Aksjonsreaksjonsmetode 1. Handlingsreaksjonsmetoden 1 bruker tre linjer referanselinjen, handlingslinjen og reaksjonslinjen. Spesielt tilbud Oppfangning av fortjeneste med teknisk analyse. Fig. 9 15 Handlingsreaksjonsmetode 1. Se på figur 9 15 for et program ved hjelp av handlingsreaksjonsmetoden 1 Referanselinjen kan være en medianlinje, en trendlinje, en midtlinje eller en multi-reverseringslinje. For hver handling er det en reaksjon. Handlingen er venstre side av diagrammet, eller siste høyre side av diagrammet er reaksjonen inn i fremtiden. Handlingslinjer trekkes under samme vinkel som referanselinjen, gjennom et tidligere svingpunkt. Reaksjonen er fremtiden til høyre side av diagrammet. Reaksjonslinjer trekkes under samme vinkel som referanselinjen og i samme avstand som de tilsvarende handlingslinjene. Aksjon-reaksjonsmetode 2. Handlingsreaksjonsmetoden 2 bruker de samme tre linjene som virkningsreaksjonen Metode 1 Referanselinjen, handlingslinjen og reaksjonslinjen. Fig. 9 16 Aksjonsreaksjonsmetode 2. Se på figur 9 16 for en anvendelse av handlingsreaksjonsmetoden 2 Referanselinjen kan være en medianlinje, en trendlinje, en midtlinje eller en multi-reversering line. Only en handlingslinje, en parallell linje med referanselinjen, trekkes gjennom et svingpunkt i fortiden. Reaksjonslinjer trekkes parallelt med referanselinjen og på like avstander fra hverandre ved å bruke avstanden mellom handlingslinjen og referanselinje som grunnleggende mål. Jeg bruker hovedsakelig handlingsreaksjonsmetoder for å finne kryssinger med andre prisprojeksjonsteknikker for å få en indikasjon på tidsaksen når et mål kunne nås. Markedshandling og reaksjon. Newtons tredje lov om bevegelse at for hver handling er det en lik og motsatt reaksjon. En slik handling kan være ved direkte kontakt, for eksempel fra friksjon, spenning eller påførte krefter. Da har du slike handlinger som følge av tyngdekraften, elektrisk og magnetisk. Fordeler kommer i par For hver acti på er motsatt reaksjon Reaksjonsstørrelsen er lik handlingsstørrelsen Naturen er fylt med slike bevis på denne loven. For eksempel når en fugl fluer bruker den sine vinger for å skyve luft nedover. Som et resultat reagerer luften ved å skyve fuglen oppover Størrelsen på kraften i luften er lik størrelsen på kraften på fuglen. Kraftens retning i luften er motsatt kraftens retning på fuglen oppover. Derfor må vi begrunne at når en futures, commodity eller forex markedet beveger seg opp eller ned, det gjør det fordi en motsatt handling foregikk det. Spørsmålet er, hvilken handling eller handlinger som er ansvarlig for at markedene skal reagere på en motsatt måte. For å finne svarene må vi jobbe våre vei bakover fra arrangementet For eksempel, hvis hendelsen er stigende priser i Soybeans, må vi avgjøre hvilken kjede av hendelser som kan ha ført til den økningen. Det første som kommer til hjernen er at kjøpere var villige til å kjøpe til høyere og høyere priser Mange gjør feilen forutsatt at det var flere kjøpere enn selgere Dette ville ikke være en korrekt uttalelse Mens du sikkert kan ha en selger som selger til flere kjøpere, kan du også ha flere selgere som selger til en kjøper som vil føre til økende priser. Så det er ikke antall kjøpere til selgere som fører til at prisen stiger Snarere er det kjøpernes vilje til å akseptere høyere og høyere beregnende priser fra selgerne. Derfor, i å gå bakover for å finne ut hva som fører til høyere priser, starter vi med at kjøpere er villige til å betale høyere spørre priser. Nå må vi vurdere denne forståelsen og spørre vårt neste spørsmål Hvorfor ville kjøperne være villige til å betale høyere spørrepriser. Det opplagte svaret her er Kjøper Perception. Consider eksemplet på å kjøpe en bil Du går ut for å kjøpe en bil, og du vil ha den beste avtalen du kan finne Det er andre som gjør det samme du er Du kommer på en bil som du føler er verdt spørprisen Dette skyldes at du oppfatter sin verdi er i tråd med det som selger man ønsker det Før du kom på denne bilen, stoppet andre kjøpere å se på bilen, men kjøpte ikke den. Hvorfor ikke, hvis du føler at det er verdt pengene spurt av selgeren. Årsaken er kjøperoppfattelsen De tidligere potensielle kjøpere kjøpte ikke kjøretøyet fordi de oppfattet at det ikke var verdt det for dem på forespørselsprisen Selvfølgelig kan de føle at forespørselsprisen er rettferdig, men de likte ikke fargen eller merket. De potensielle kjøpere kan likevel ha kjøpt bilen hadde allikevel prisen vært mye lavere. For de potensielle kjøpere som ikke kjøpte, kan det være en pris som vil gjøre dem til kjøpere. Anta at du hadde ti potensielle bilkjøpere ute og se på den samme bilen. På dagens pris, kanskje bare en av de ti føler at det er verdt å kjøpe til forespørselsprisen og vil kjøpe det. Mens du fortsetter å senke prisen, kan flere og flere vurdere det et godt kjøp og vil kjøpe det. Når du kommer nærmere og nærmere fri , du kommer til et punkt der nesten alle kjøpere er klar til å kjøpe Det er alt et spørsmål om oppfatning, oppfatningen av verdi. Okay, la oss nå jobbe derfra og spørre neste spørsmål. Hva kan påvirke kjøpernes oppfatning av pris. Oppsummering er en mental funksjon Derfor må vi ta opp mental, den psykologiske vinkelen med å kjøpe. Når vi vurderer det psykologiske aspektet, må vi også vurdere følelsesmessig aspekt. En person kjøper en varekontrakt eller - beholdning fordi den personen oppfatter at den enten har eller vil ha større verdi senere. Så kjøperen , vil ikke gå glipp av muligheten for gevinster, vil umiddelbart kjøpe Dette kan være motivert av frykt for å miste ut, eller det kan motiveres av grådighet for mer. Det kan også motiveres av et vedlegg for selve produktet. Selv om personen kan adressere kjøpet med all kontroll over følelser som er menneskelig mulig, vil det alltid være et ønske om at kjøpet til slutt vil høste belønninger. Desire er en følelse. Så da kan det påvirke våre følelser og ønsker som fører Vi oppfatter at markedet vil bevege seg høyere slik at vi bør kjøpe. Vår mental oppfatning er for det meste påvirket av informasjon Denne informasjonen kan være ny, og det kan også være akkumulerende over tid, for eksempel det vi kaller våre erfaringer. Informasjonen kommer til oss fra mange retninger Vi kan reagere på hva været er eller vil være hvis vi ønsker å handle korn, for eksempel Eller selve været kan ganske enkelt påvirke hvordan vi føler for øyeblikket og påvirker vårt kjøpsbeslutning. Bare som om en tørke i Florida eller andre store oransje voksende områder kan få oss til å føle at prisen på appelsinjuice skal stige raskt, noe som resulterer i en beslutning om å kjøpe nå, solfylte dager kan påvirke vårt humør og få oss til å føle oss mer optimistiske om å kjøpe. Det er rikelig med vitenskapelige bevis for å påpeke at været har direkte innvirkning på hvordan vi føler om oss selv og andre ting. Det samme kan sies om ulike nyhetsrapporter. Disse kan påvirke vårt humør og vår oppfatning, noe som resulterer i et ønske om å kjøpe en spesiell markedsavtale eller lager En interessant vurdering er at mye av nyhetene vi får, handler om noe som påvirkes av enten været eller stemningen til en person eller personer. For eksempel er været ofte en del av nyheten med tørke, oversvømmelser, stormer og mye mer Men vurder rapportene om kriminalitet og krig psykologisk, humør, lyst, grådighet, frykt Hvis du fjerner vær og alle aspekter av følelser fra nyhetsligningen, vil du ganske enkelt ikke ha noen nyheter. Nå må vi spørre neste spørsmålet Er det noe som kan spores tilbake fra vær og massesykologi moods. Interesting, svaret er ja Ved å forske på temaet vær og menneskers psykologi, var jeg i stand til å grave opp følgende godbiter med informasjon som jeg tror du vil finne ganske opplysende. British Journal of Psychology Vol 75 1, Feb 1984, 15-23.10 stemningsvariabler var relatert til 8 værvariabler i en flerdimensjonal studie hvor 24 mannlige universitetsstudenter fylte ut et humør spørreskjema over 11 sammenhengende dager Stemningsvariablene inkluderte konsentrasjon, samarbeid, angst, styrke, aggresjon, depresjon, søvnighet, skepsis, kontroll og optimisme. Værvarslerne inkluderte solstimer, nedbør, temperatur, vindretning, vindhastighet, fuktighet, endring i barometrisk trykk og absolutt barometertrykk. Fuktighet, temperatur og solstimningstid hadde størst effekt på humør. Høye fuktighetsnivåer reduserte resultatene ved konsentrasjon mens de økte rapporter om søvnløshet. Stigende temperaturer senket angst og skepsisstemperaturstemperatur. Fuktighet var den viktigste prediktoren i regresjon og kanonisk korrelasjonsanalyse. Vi vet at været kan påvirke hvordan vi føler eller stemning. Og vi vet at dette i sin tur kan påvirke våre ønsker og følelser. Virkningen av været eller nyhetene, samt våre akkumulerte erfaringer over tid påvirker våre oppfatninger Og våre oppfatninger av verdi ledsaget av våre følelser påvirker vårt kjøp og salg d ecisions. Therefore må vi spørre dette siste spørsmålet Er det noe som påvirker været. Og igjen, vi vet svaret på å være ja Jeg tok følgende notater fra en encyklopedi under emnet weather. Weather er et altomfattende uttrykk som brukes å beskrive alle de mange og varierte fenomenene som kan oppstå i atmosfæren på en planet. Les hvordan man kan prognose markedet Turns. Wather-fenomenene skyldes temperaturforskjeller rundt om i verden, noe som hovedsakelig skyldes at områder nærmere tropene rundt ekvator, motta mer energi fra solen enn flere nordlige og sørlige regioner, nærmere jordens poler. Fordi jordens akse er skråstilt ikke vinkelrett på det orbitale planet, er det sollys i forskjellige vinkler på forskjellige tider av året. I juni er det nordlige Halvkule er skråstilt mot solen, så på en hvilken som helst nordlig halvkule faller sollyset mer direkte på stedet enn i desember. Denne effekten forårsaker årstider. Legg merke til hva som er referanse d her Vi har solen og rotasjonens tiltning av jorda. Det er en referanse fra årstider, som er et direkte resultat av forholdet mellom jord og sol. Hva med den nærmeste satellitten til jorden månen. Vel, vi vet alle at Månen påvirker havets tidevann Så vi vet at det har noen innflytelse over visse aspekter av denne planeten. Og det er også noen omtale om at månen kan ha noen innvirkning på plantelivet. Merk disse funnene. Praktisk økonomisk bruk av månens syklus har gått i lang tid I ​​tropiske regnskogsland i Sør-Amerika og Sørøst-Asia, hvor det meste av verdens hardhest kommer fra, er trehøstende kontrakter knyttet til månens fase. Trærne blir bare kuttet ned på en avtagende måne, så nær den nye månen som mulig Dette skyldes at på en voks eller fullmåne stiger sapet i trærne og omfattende sapblødning tiltrekker horder av deathwatch beetles, som vil ødelegge en avling. Bevissthet om denne syklusen betyr forskjellen mellom og gjør eller mister millioner av dollar hvert år. Månen påvirker også mennesker. Overvei dette funnet. På universitetet i Miami bestemte psykologen Arnold Lieber og hans kollegaer seg for å teste den gamle troen på fullmåne lunacy som de fleste forskere hadde skrevet av som en gammel kones fortelling Forskerne samlet data om drap i Dade County Miami over en periode på 15 år - 1 887 mord, for å være nøyaktig Da de stemte sammen med forekomsten av mord med månens faser, fant de til stor overraskelse at de to steg og falt sammen, nesten ufeilbarlig, for hele 15 årene Når full eller nymåne nærmet seg, steg mordraten kraftig, det falt tydeligvis under første og siste kvartal av månen. For å finne ut om dette bare var en statistisk fluke, forskerne gjentok eksperimentet ved å bruke drapdata fra Cuyahoga County i Ohio Cleveland. Statistikken viste at flere mord faktisk opptrer hos de fulle og nye månene. Vi har nå gått fra Selve kjøp og salg av aksjer og varer tilbake til det vi kan se er en påvirkning fra været, som påvirkes av jordens, sol og månens forhold. Her er noe du bør vurdere om disse hendelsene. solen jordforholdet produserer værcykler Det produserer også det vi kaller sesongene Og vi vet alle hva påvirker været og årstidene har på våre varer og de finansielle instrumenter som er direkte og indirekte knyttet til det. Og vi noterte også igjen referansen til sykluser når man arbeider med månens påvirkning på jorden og dens befolkning Når du vurderer å nevne disse syklusene, reflektere over det du har lagt merke til igjen og igjen på markedsprisdiagrammer. Du ser prisene flytte opp da nede da oppover, om og om igjen Det du ser er effektene av sykluser Faktisk ved å bruke noen enkle oscillatorer som de stokastiske eller bevegelige gjennomsnitt, kan du ofte se disse E-sykluser tydeligere. Og akkurat som vi har jobbet oss tilbake for å finne ut at det ikke bare er en eneste kilde, men kanskje flere kilder til innledende effekter som fører ned kjeden til våre beslutninger om å kjøpe eller selge, kombinerer disse flere effektsyklusene resultatet I de forvrengte syklusmønstrene ser vi på prisdiagrammer. Det er håpet at ved å jobbe tilbake fra den faktiske kjøp og salg til effektene som kan føre til disse endelige handlinger, får du en bedre forståelse av den indre virkningen av markedsprisen action. And som meteorologer har gjort store fremskritt i å forutse været ved å forstå indre værforhold, kan markedshandleren også nå et poeng med å lage svært nøyaktige prognoser for markedsadferd, nok for å kunne øke sannsynligheten for å komme til høyre side av de fleste handler. Copyright ProfitMax Trading Inc - Futures Trading Market Forecasting. FREE Newsletter. Special Articles. Receive periodisk markedsanalyse og prognoser. Få trading leksjoner og tips. Reservert spesielle tilbud. SIKKERHET GRATIS TILDAG. Spesielt produkttilbud. Sist oppdatert 16 16 21 15 GMT Basert på Bar av Feb 28 21 59 GMT. Pivotpoeng er svært nyttige verktøy som bruker de forrige linjene høyder, nedturer og nedleggelser til prosjektstøtte og motstandsnivåer for fremtidige barer Daglige svingpunkter er nyttige for svinghandel, mens 4 timers svingpunkter er nyttige for intradaghandel. Langsiktig svingpunkter gir en ide om hvor viktige støtte - og motstandsnivåer skal være. Legg svingpunkter på diagrammer og se hvordan handelsmenn ser ut til gi pivot punktnivåer mye respekt. Daglige svingninger er beregnet fra forrige dag s høy, lav, lukk som slutter klokken 17:00 eller 21:00 GMT.4 Timers sving beregnes fra tidligere 4 timers bar som slutter kl 2100, 0100, 0500, 0900, 1300, 1700 GMT. Pivotnivåene og diagrammene oppdateres hele dagen for å imøtekomme datajusteringer i løpet av dagen. Standard Pivot Points Formulas. R3 H 2 Pivot - L. R1 2 x Pivot - L. S1 2 x Pivot - L. S1 2 x Pivot - H. S3 L - 2 H - Pivot.

No comments:

Post a Comment