Sunday 5 November 2017

Buy Forex Trading Journal


4 grunner til at du trenger en Forex Trading Journal. Du kan lure på hvorfor det er nødvendig å holde en egen trading journal siden omtrent alle megler gir en sanntid rekord av dine handler Faktisk kan man argumentere for at meglerens rekord holder også Spor av tilgjengelig kjøpekraftmarginbruk og fortjeneste og tap for hver handel gjort Likevel er det fordeler å holde en egen handelsdagbok, og her er hvorfor Linjen mellom lønnsom forex trading og ender opp i den røde kan være så enkelt som å velge riktig konto Sjekk ut Forex Basics Opprette en konto.1 Historisk post Over en tidsperiode vil journalen gi et historisk perspektiv. Det vil ikke bare oppsummere alle dine handler, men det vil gi et oversikt over statusen for din handel konto som viser hver enkelt handel og de akkumulerte effektene av alle handler til dags dato Med andre ord blir det din personlige ytelsesdatabase, som gir deg muligheten til å gå tilbake i tid og d etermin hvor ofte du handlet, hvor vellykket hver handel var, hvilke valutapar som fungerte bedre for deg, og til og med hvilke tidsrammer ga de beste resultatprosentene. Avhengig av hvordan analytisk du vil være, vil du kunne hente mye informasjon fra Opptaksarbeidet.2 Planleggingsverktøy Ikke bare bør en god handelskatalog registrere dine faktiske handelsdata, men det bør også gi informasjon om hva dine planer er for hver handel. Denne funksjonen lar deg vurdere hver handel før du tar det ved å sette parametere for hvor du vil legge inn, hvor mye risiko du kan akseptere på handelen, hvor overskuddsmålet ditt vil bli satt og hvordan du skal håndtere handelen mens den fortsetter. Med andre ord blir journalen en måte for deg å registrere dine tanker i faktiske tall , og gjør det mulig å konvertere ønskesøkt til praktisk virkelighet. Det danner grunnlag for en metode for å planlegge handelen din, og deretter handle din plan.3 Metodikk Verification En annen svært viktig ved - produktet av et handelsregister er det faktum at det over tid vil verifisere metodikken. Du vil kunne se hvor godt systemet ditt utfører i endrede markedsforhold. Det vil svare på spørsmål som Hvordan gjorde systemet mitt i et trendende marked a rekkeviddebundet marked, forskjellige tidsrammer og virkningen av dine handelsbeslutninger som for eksempel å sette stoppordre ordrer for stram eller for løs For å beholde de fulle detaljene for logikken bak en bestemt metodikk, må handelsjournalen være helt omfattende.4 Mind Mønstermodifikasjonsmetode for å endre vaner En av de mest nyttige funksjonene i journalen din vil være den konkrete hjelpen det gir for å tvinge deg til å forandre vaner fra ødeleggende til konstruktive. Når du lærer å handle med planen, vil du utvikle et større grad av selvtillit Dine lønnsomme handler vil ikke føles så tilfeldig, og dine tap vil bli planlagt for, og har derfor vunnet din psyke på en måte som får deg til å føle at et tap betyr at du er en taber En svært viktig mental og følelsesmessig faktor i handel er ditt selvsikkerhetsnivå. Tillit er motgift mot frykt og grådighetssyklus der mange handelsfolk vil bli fanget. Frykt og grådighet er et naturlig, hardwired svar hos de fleste mennesker. Hvis du vinner, er du Ønsker å vinne mer hvis du mister, føler du frykt og selv panikk når kontoen din synker mot null. Å lagre en journal som samler statistikken, setter opp en handelsplan ved å definere parametere for tiltak som trengs, gir et bakspeil slik at du kan måle hvor godt du utførte hver handel, og viktigst gir deg tilbakemeldingene til å utvikle og utvikle dine handelsferdigheter, er et ekstremt verdifullt verktøy for å bli vellykket. Du vil finne et godt handelsregister for å være en beste venn og mentor når du gjør fremgang Markedstimer for Tokyo, London og New York bestemmer volatilitetstoppene Finn ut hvordan, i Forex Tre-Session System. Two-Part Journal Det anbefales å sette opp en handelsdagbok som ac oversetter to hovedkonsepter. En kronologisk kolonneoversikt over bransjer som du kan summe og aggregere, slik at du kan ha oversikt over all din innsats. Dette er best oppnådd ved håndskriving i kolonnene alle relevante data. Selvfølgelig kan du registrere deg ved hjelp av et Excel-regneark som automatisk kan utføre matematikken for deg, og som vil fjerne enkle beregningsfeil. Dette avhenger av dine egne evner i regnearkmodellering. En utskrift av det faktiske diagrammet du brukte for å bestemme handelen, som angir inngangsnivå, stoppet ditt tapnivå og ditt potensielle resultatnivå skal være tydelig merket opp på diagrammet. I tillegg bør du registrere dine grunner for å ta handelen. Hold en del på diagrammet der du kan angi følgende. Grundleggende grunner Eksempel Jeg tror dollaren vil fortsette å svekke, på grunn av Fed s langsiktige politikk for å holde renten lavere enn handelspartnere og opprettholde et høyt handelsunderskud. Tekniske grunner Eksempel Dollaren har Tilbakestrukket tilbake til et motstandsnivå som gir en mulighet til å selge dollaren. Sentimentelle grunner eller markedspsykologi Eksempelhandlere reduserer sin appetitt for risiko basert på den utvidede løp i varer og potensialet for en korreksjon, samt den mangelfulle ytelsen til Amerikansk økonomi, målt ved svekkelse av BNP-data og de dårlige jobbsøknadsnumrene. Merk dine kommentarer om selve utskrift eller skjermbilde av diagrammet ditt. Til slutt bør du sette opp en journal for hver type handelsmetode eller system du bruker. Ikke blandingssystemer, da resultatene av handlingene kommer fra altfor mange variabler og vil da være ufullstendige. Derfor, hvis du har mer enn ett handelssystem eller metodikk, bør du holde en journal for hver enkelt. Hver handel du spiller bør baseres på bare ett bestemt system, som da vil gi deg muligheten etter 20 handler eller så for å beregne forventningen eller påliteligheten til systemet ditt. Her igjen er forventningsformuleringen aW Gjennomsnittlig Vinnende Handel. L Gjennomsnittlig Vinner Handel. P Prosent Vinnerandel. Eksempel Hvis du gjorde 10 handler, og seks av dem var vinnende handler, fire tapte, vil prosentandelen gevinstforholdet være 6 10 eller 60 Hvis dine seks handler gjorde 2400 , så vil din gjennomsnittlige gevinst være 2400 6 400 Hvis tapene dine var 1200, vil ditt gjennomsnittlige tap være 1200 4 300 Bruk disse resultatene til formelen, og du får E 1 400 300 x 0 6 - 1 0 40 eller 40 En positiv 40 forventning betyr at systemet ditt vil gi deg ytterligere 40 cent over hver dollar på lang sikt. Konklusjon Når du vet systemets forventning, kan du handle med selvtillit. Tillit er nøkkelen til utførelse Hvis du mangler selvtillit, vil du ikke kunne utfør handler i henhold til dine planer, og du vil enten gjette deg selv eller bli lammet av for mye analyse av data som kommer inn fra markedet. Lag et handelsregister din første handelsvaner. Det blir nøkkelen til alle dine gode handler i fremtiden. Finn ut hvordan dette til ol forstørrer både gevinster og tap Sjekk ut Forex Utnyttelse En dobbelkantet sverd. Tradere spør hvordan man kan forbedre sine handelsprestasjoner Et viktig verktøy for å ta deg selv til neste nivå er å holde oversikt over dine handler, mens du analyserer det på et senere stadion for selvrefleksjon og personlig utvikling Vellykkede handlere har praktisert dette i årevis, og det burde du. Begynn å spore dine handler nå, med den forhåndsformatte og gratis Forex Trading Journal Vær kritisk på handlingene dine og lær av dine beslutninger. For å være i stand til å bruke Forex Trading Journal må du bruke følgende enkle trinn. Skriv inn balansen din. Etter hver handelsdag, skriv inn dagens handler. Alternativer du kan fylle ut Dato b Tid c Valuta Par d Kjøp eller selg e Tradesize f Entry pris g Stopp tap h Ta fortjeneste Jeg Hvor mange pips er denne handelen j Hvor mange pips i overskuddstap k Hvilken strategi l Ekstra notater m Screenshot. Steps for bruk av AtoZ Forex Journal. Do du ha en pålitelig indikator, mal eller EA Ville du Du liker å dele den med brukerne Kontakt oss. Importer dine handler direkte fra din megler eller handelsplattform Alt på en gang, lett som kake Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke støtter meg direkte til megleren her, er listen, du kan skrive dem manuelt , eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du registrerer en handel i journalen din, er diagrammer på flere tidsrammer fra ukentlig ned til 1 minutt tilgjengelig for din anmeldelse. Du vil selv se dine salgs-salgspunkter merket på diagrammer, selv for bransjer år tidligere. Legg merke til om handler, og gjennomgå dem senere. Legg inn dem i løpet av handelsdagen, eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. notater om handelsdagen som helhet, selv i dager du ikke gjorde noen handler The Journal View beleilig grupper handler og relaterte notater om dagen. Ta handlingene dine med noen koder du vil ha senere, du kan filtrere dine handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du ser ut g for Se på et øyeblikk hvordan et bestemt system eller oppsett virker. Bruk det globale filteret til å velge bare de handler du vil se etter symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter, du kan se journalen, handler eller rapporter basert på bare de handlingene. En oppsummering av dagen, et sammendrag av den siste ukens tradingprestasjoner, aktivitet på de siste delte handler, og til og med poeng for å handle andre har delt i de samme instrumentene du var handel i løpet av de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor, kan du gi dem tilgang til dine handelsdata, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Kjører PL-diagrammer. Se på samme kartstudier som beveger gjennomsnitt, bollingerband, ATR, osv. som du bruker i løpet av handelsdagen, eller legger til sammenligningstabeller med en indeks, sektor eller annen sikkerhet. Se din handel s PL over tid Og for intradaghandler, se din løpende kombinasjon PL for hele handelsdagen, høydepunkt hvor en bestemt handel passer inn i dagpengene og gebyrene. Regler som avregnes i andre valutaer, for eksempel forex, Eurex, osv., vil beregne PL-data og statistikk både i sin valuta og i basisvaluta USD for samlet rapportering med andre handler. og avgifter, og bytt rapportene for å bruke enten brutto eller netto beregninger basert på dine preferanser. Fri Download. Try den gratis før du kjøper den. Dette er en prøveversjon av The4xJournal som lar deg opprette 30 oppføringer Hvis du oppretter oppføringer som tilsvarer 31 eller mer, vil du bare kunne se hente journalposter hvis du kjøper programmet og overfører oppføringene. Denne prøveversjonen slutter å fungere etter at 31 journaloppføringer er patible med Windows. Watch hvordan du installerer programmene, er stengt. Hvis du ikke planlegger, journaling og evaluerer handler, er du sannsynligvis bare gambling. Content Copyright 2017 The4xJournal. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. Jeg skal starte et online Forex Trading Journal som vil være en offentlig logg for alle handler Jeg lager Det er et par grunner til at jeg skal begynne å poste mine handler her på Winners Edge Trading blogg. Første grunn er fordi jeg vil følge mitt eget råd i en artikkel jeg skrev i forrige uke om forexdisiplin Hvis jeg skal skrive om å gjøre det, vil jeg gjøre det og leve det. Så dette vil være min handelsansvarlig struktur. Alle dere vil være mine ansvarlige partnere, og jeg vil ha alle som leser denne bloggen for å hjelpe deg. Du kan også legge inn dine handler i henne og vi kan få noen tilbakemeldinger på gruppene. Jeg vil skrive alle inngangspunkene, samt stoppe tap, og ta profittmål. Jeg vil også inkludere min pre-trade analyse slik jeg tar hver handel. Den andre grunnen til at jeg skal legge inn min handler er fordi jeg har b Jeg får tonnevis av e-postmeldinger om handler og strategier I tillegg til å hjelpe meg i min handel tror jeg dette vil hjelpe alle andre også. For å beholde mine oppføringer til et håndterbart nummer, vil jeg bare sende svinghandler med en daglig, 4 timer eller 1 time oppføring lys. Jeg skriver alltid om å holde en Forex Trading Journal så nå vil jeg lære deg hvordan du holder en også ved å følge denne journalen Tidsskriftet starter i morgen fordi det er første i måneden Det er lettere å vise noen noe da Det er å fortelle noen om det. På denne måten vil jeg vise deg hvordan du holder en journal. Vennligst bli med meg og delta i denne Forex trading journal fordi som alltid din deltakelse er hva som skal gjøre dette til en suksess. Winners Edge Trading ville ikke være her hvis det ikke var for dette store fellesskapet Hvis du liker denne ideen eller har noen andre ideer om hvordan jeg skal fortsette, vennligst ta med kommentarene nedenfor. For å følge Handler i tidsskriftet, klikk på kategorien Forex Trading Journal eller Cli ck her. Hi En av de beste måtene å forbedre i livet vårt, er å dele ide med andre, og når du har begynt å skrive om din strategy, skal du få et bedre og større bilde av det. Etter min mening er du den første person å korrigere og forbedre veien i dette feltet ved å vurdere forslaget ditt og også finne btern måte å få fortjeneste også, du hjelper de menneskene som har mistet tarmene sine i forex og newbies ønsker deg den beste iman. Have vært å lese den ukentlige analyse du sendte og de er innsiktsfulle Dette er en god ide å holde styr på handler og unngå impulsiv eller hevn hyggelig om deg å dele handler med oss ​​deling er en del av læringsprosessen har nettopp motivert meg til å starte min egen journal too. That er veldig sjenerøs av deg, Gud velsigne deg. Jo, Journal må være lesbar slik at vi kan gå tilbake og vurdere så forhåpentligvis etter en stund vil din egen handelsdagbok være solid. Jo, det skjer med meg også, jeg vil ofte gjøre en handel uten kjedsomhet eller bare fordi jeg kan han burde hjelpe oss alle til å kontrollere vår impulshandel. Takk for kommentaren, og jeg håper å høre tankene dine etter hvert som dette utvikler seg. Flott ide Dette hjelper meg fordi journalnotatene mine kunne bruke litt klarhet. Jeg må huske at hvis jeg vil ha en journal å være Verdifullt, det må leses Også om det er verdt å sette på en handel, er det verdt å skrive om. Siden jeg er ny til handel, ser jeg på daglige eller 4-timers diagrammer og prøver å bruke det jeg lærer om prishandling jeg tror også mange indikatorer i tillegg til lagring rotte prosessen jeg liker EMA fordi den gir en vektet pris sti Annet enn det, pris handling virker som det beste Takk for alt så langt. Great Casey Jeg har hatt problemer med å kontrollere min impuls handel Dette vil hjelpe meg sterkt .

No comments:

Post a Comment